پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پرکارترین بازیگران سینما در سال 2016
نوشته شده در یک شنبه 5 دی 1395
بازدید : 211
نویسنده : سامان
در حالی که پایان سال همواره بازار لیست‌های مختلف داغ است و تاکنون پردرآمدترین بازیگران زن و مرد و نیز پول‌سازترین بازیگران زن و مرد و گران‌ترین بازیگران معرفی شده‌اند، اکنون لیست جدیدی نشان دهنده این است که سر کذام بازیگران بیش از همه در سال ۲۰۱۶ شلوغ بوده است.
 
روزنامه بانی فیلم: در حالی که پایان سال همواره بازار لیست‌های مختلف داغ است و تاکنون پردرآمدترین بازیگران زن و مرد و نیز پول‌سازترین بازیگران زن و مرد و گران‌ترین بازیگران معرفی شده‌اند، اکنون لیست جدیدی نشان دهنده این است که سر کذام بازیگران بیش از همه در سال ۲۰۱۶ شلوغ بوده است.

 به نقل از د رپ، از مارگو رابی گرفته تا ال فنینگ و بن افلک در فهرست  بازیگران خسابی مشغول جای دارند.  در ادامه لیستی از بازیگران مرد و زنی را مشاهده می‌کنید که در سال ۲۰۱۶ سرشان حسابی شلوغ بود.

بن افلک
 
پرکارترین بازیگران سینما در سال 2016 
 



:: برچسب‌ها: سوپرمن , فیلم , کمدین , بازیگر , کارگردان , جنیفر , تهیه کنندگان , روزنامه بانی فیلم , بانی فیلم ,



بازدید : 280
نویسنده : سامان
شاید سینمای آمریکای جنوبی به اندازه جرم و جنایت، مواد مخدر، طبیعت زیبا، فوتبال ناب و قهوه و سیگار این نیمچه قاره مشهور نباشد، اما در سه دهه اخیر آثار مهمی در برخی کشورهای این قاره ساخته شده که غافلگیرکننده بوده و توانسته تحسین فراوان منتقدان و مخاطبان سینما را به دست بیاورد...
 
همشهری شش و هفت: شاید سینمای آمریکای جنوبی به اندازه جرم و جنایت، مواد مخدر، طبیعت زیبا، فوتبال ناب و قهوه و سیگار این نیمچه قاره مشهور نباشد، اما در سه دهه اخیر آثار مهمی در برخی کشورهای این قاره ساخته شده که غافلگیرکننده بوده و توانسته تحسین فراوان منتقدان و مخاطبان سینما را به دست بیاورد...

شاید سینمای آمریکای جنوبی به اندازه جرم و جنایت، مواد مخدر، طبیعت زیبا، فوتبال ناب و قهوه و سیگار این نیمچه قاره مشهور نباشد، اما در سه دهه اخیر آثار مهمی در برخی کشورهای این قاره ساخته شده که غافلگیرکننده بوده و توانسته تحسین فراوان منتقدان و مخاطبان سینما را به دست بیاورد. گفتیم برخی کشورها، چون سینمای جریان سازآمریکای جنوبی را بیشتر در کشورهایی چون آرژانتین و برزیل می‌توان یافت و دیگر کشورهای این منطقه از جمله اروگوئه، پرو، پاراگوئه، ونزوئلا، کلمبیا، شیلی یا اکوادور چندان در زمینه هنر هفتم فعال نیستند یا اگر هم باشند جز تک و توک کارهایی که هر چند سال یکبار مثل یک جرقه‌ گذرا در یکی از جشنواره‌های مطرح جهان گل می‌کند خبر دیگری از اوضاع فیلمسازی آن کشورها حداقل در رسانه‌های معتبر نیست و خیلی نمی شود فهمید حال سینمای این کشورها چگونه است.
 
خوش طعم مثل کاکائو تلخ مثل قهوه! 
 
 
 

:: برچسب‌ها: سینما , سینمای بومی , فیلم , فیلم‌های کمدی , کارگردانان سرشناس , مکزیک , سینمای کشورهای آمریکای لاتین , داستان فیلم ,



بازدید : 190
نویسنده : سامان
این‌روزها جدایی جناب خان از «خندوانه» به اتفاقی پر سروصدا تبدیل شده و باعث حرف و حدیث‌های بسیاری شده است. اما اگر نگاه دقیق‌تری به اتفاقات سه فصل گذشته این برنامه بیاندازیم، این شکل جدایی سابقه دارد.
 
وب سایت آی سینما: این‌روزها جدایی جناب خان از «خندوانه» به اتفاقی پر سروصدا تبدیل شده و باعث حرف و حدیث‌های بسیاری شده است.
 
همه جدایی‌های «خندوانه» از ابتدا تا امروز 
 
 
 

:: برچسب‌ها: خندوانه , برنامه خندوانه , جناب خان , رامبد جوان , تلویزیونی , گردشگری , تلویزیون , تهیه‌کننده , سعید سالارزهی , ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد